Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Gjorde klart kameldrivarkudden igår, red i den i över en timme
Enda negativa är att jag måste sy en reflexländtäcke, det jag har funkar inte till den..
Har precis gjort mitt första huvudlag
Gjorde ett löst öra och ett rakt pannband så jag kan variera mig också.
Ursäkta smutsen på golvet, kände att det inte var någon ide att dammsuga innan eftersom det ändå blir läderpluppar över hela golvet
Jag har ju faktiskt lagat ändarna på några gamla tömmar i garn (det är min mammas farmor eler något som har gjort dem från början)
Jag valde sadelmakeri som individuellt val i gymnasiet och tog med mig tömmarna. Och vad jag svor över dem, det var grymt segt att sy!
"Det är väl klart när du börjar med att göra det svåraste man kan komma på" fick jag till svar.
Jag har aldrig rundsytt efter det!
Tömmarna ligger dock någonstans nere i förrådet. Jag skulle egentligen leta reda på dem och visa er för de är jättefina.
Sen har jag ett par handsydda stigläder som min bästa kompis har gjort.
Foder & Strö Eller har man "bara" gjort en screening för er? I en sådan klumpar man ihop. Men den är mest för att se OM det finns en allergi. Gör det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.