Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nej, det gör jag jämt. Switch hjälper ju bara mot fästingar, tycker jag. Är det riktigt mycket knott och bromsar och sån skit måste man ju använda flugspray också.
Man har ju en maxdos av det gift som Switch innehåller, beroende på hästens vikt, därför skall man inte t.ex. använda Chevalet samtidigt som också är giftbaserat.
Att även använda andra insektsmedel som inte är "pyretrinbaserade" tillsammans med Switch, har jag gjort regelbundet i åtskilliga år.
Trädgård & Växter Allting är ju relativt... :) Jag jämför med ett gammalt köksavlopp som vi hade på vår tomt (vi hade kommunalt vatten och avlopp) och ett...
Hästhantering Även om hästen är 'cool' så kan det kosta mentalt för dem. Och det är detta som längre sammanhängande vilor är till för atr kompensera...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.