Svullnad i knät!??

norpan85

Trådstartare
Hej.
HAr en liten fråga jag tänkte höra om någon här visste nått om. Endast seriösa svar tack och inga onödiga disskusioner!!:angel:

DEt är så att min hästs ena framknä svullnar upp ibland, det blir liksom typ som lite galligt eller vad ska man säga, MEN saken är att han har inte ont, hhaltar inte, ingen värme i det eller någonting.
Någon som varit med om liknande som vet vad det kan bero på och vad man ska göra? Det kan gå flera månader emellan men helt plötsligt kan det vara lite svullet igen. Kör med liniment å BoT på nätterna så går det över efter ett tag och mina 3 tränare har tittat på de och säger att det inte är någon fara. Men någon som vet va det kan bero på?

Sv: Svullnad i knät!??

Hur skall du kunna få ett seriöst svar från en lekman som inte ens sett hästen.Min oseriösa professionella gissning är att det är precarpalbursan som spökar o mitt rådt är att låta kolla med ultraljud!
PL

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 975
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 994
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej Jag står på ett stall där det även är en ridskola så de har en anställd som ska ta hand om ridskolehästarna, men då så ska h*n...
Svar
9
· Visningar
2 680
Senast: Kjerulfia
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 082
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka