Svullna ögon?!

giowanna

Trådstartare
Lilla A har idag plötsligt fått väldigt svullna ögon, och blev trött. Mest de undre ögonlocken som svullnade upp.

Vi ringde vet. och fick en tid. Det gick över helt, svullnaden försvann. Vi ringde och avbokade tiden hos vet.

A sov lite. Vi gick ut en lite kisserunda, och ett tu tre hade han svullna ögon igen! Minst lika svullna som första gången, om inte mer.

Ngn som råkat ut för detta??

Nu har vi i alla fall ringt tillbaka till vet, så vi ska dit, och kolla vad det är. Hon skrattade när vi ringde tredje gången! :o :smirk:

Sv: Svullna ögon?!

Allergi kanske?

Eftersom det hände när han gick ut igen.. Men jag vet inte.

Håller tummarna för dig och lilla A! :bow:

Sv: Svullna ögon?!

Vi åkte ju till vet. efter mkt om och men. Såklart var hans ögon nästintill normala när vi väl kom fram...:smirk: Men han fick ett recept på några piller, som man skulle om han fick det igen.

Mkt trevlig vet. där på Haga vet.!! Tack, vem det nu var som tipsade mig om dem!:bow:

Återkommer om det skulle ske ngt mer... :p

Liknande trådar

Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
1 074
Senast: Lyan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 306
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 509
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama