Shark
Trådstartare
Igår upptäckte jag att min häst hade en jämn svullnad över hela framsidan av vänster framknä. Det är inte jätte svullet men känns och syns lite om man jämför. Hon var inte varm igår, longerade och kollade om hon var halt, men kunde inte se något, kanske en aning kortare i steget väntser fram. Men det är svårt att se när man inbillar sig bara för att man vet att ngt är fel.
Vad kan detta bero på? Har hon kanske fått en smäll? Hur länge kan man avvaka om det inte förändras? Hade hon varit halt hade jag ju ringt vet. direkt, men nu blir jag tveksam när hon inte visar någon nämvärd hälta. Fick sms från utsläpparen i morse, lite svullen, lite varm, knappt märkbart. Om hon är varm när jag åker ner senare, vad bör jag göra då?
Vad kan detta bero på? Har hon kanske fått en smäll? Hur länge kan man avvaka om det inte förändras? Hade hon varit halt hade jag ju ringt vet. direkt, men nu blir jag tveksam när hon inte visar någon nämvärd hälta. Fick sms från utsläpparen i morse, lite svullen, lite varm, knappt märkbart. Om hon är varm när jag åker ner senare, vad bör jag göra då?