Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med!Jag fortsätter att gilla julkalendern . Tycker den är lite spännande.
Håller med, Sleva är alldeles för maktgalen för att sitta på tronen.Okej, Sleva är vidrig.
Mara är stackars.
Jag undrar vad som kommer hända vid brunnen.
Kommer Bergatrollet hinna vakna?
tänker att kanske tidigare kärleken som hon nämnt nångång är ett troll? Gorm?För vår del hade man kunnat skippa side-storyn med farmor o dejterna, men undrar om någon av gubbarna kommer vävas in i själva historien på något sätt?
Ja det har jag trott hela tiden!tänker att kanske tidigare kärleken som hon nämnt nångång är ett troll? Gorm?
Nu blir jag nyfiken. Kan inte kolla förrän ikväll dockSista repliken i dagens avsnitt kommer nog bli en standard här hemma hos oss
Jag gissar att Gorm trollade sig till stor så hon kände honom bara som människa och vet inte att troll finns. Men hon har sina aningar ändå!Farmorn verkar ju medveten om att det finns en del "okända" folk. Undrar vad/om hon misstänker när det gäller Love och kotte.
Ganska segt avsnitt idag. Men awkwardkänslan lyckades de kasta över mig
Jag gissar att Gorm trollade sig till stor så hon kände honom bara som människa och vet inte att troll finns. Men hon har sina aningar ändå!
Nu känner jag mig efter dagens avsnitt säker på att hon faktiskt känner till småfolket.Jag gissar att Gorm trollade sig till stor så hon kände honom bara som människa och vet inte att troll finns. Men hon har sina aningar ändå!
Sista repliken i dagens avsnitt kommer nog bli en standard här hemma hos oss
Vi är vanliga människorVad var det för replik? (Orkar inte öppna svtplay )
Vi är vanliga människor