SVT spelar in nya avsnitt av Ponnyakuten

Sv: SVT spelar in nya avsnitt av Ponnyakuten

Jaaa :D. Detta gillas verkligen. När kommer vuxenversionen då?

Hoppas att de kan hitta ungar som orkar göra i ordning håret, blir galen hela tiden på Jacob.. lite kan man väl anstränga sig när man är med i TV?

Marty: vuxenversionen lär inte SVT satsa på då det enligt dem inte drar samma publik, men ack så fel de lär ha om de tänker så.

Hoppas att de kan hitta ungar som orkar göra i ordning håret, blir galen hela tiden på Jacob.. lite kan man väl anstränga sig när man är med i TV?

Marty: vuxenversionen lär inte SVT satsa på då det enligt dem inte drar samma publik, men ack så fel de lär ha om de tänker så.

Tror nästan han stylar sig för mycket, det ska säkert vara så. Förmodligen modernt med olika strumpor också :)

Vi får väl samla ihop en lista på hur många som skulle vilja se en vuxenversion eller något sådant.

Visst är det så. Vi har en tonårsgrabb i vårt hushåll och ju längre och ruffsigare det är, desto bättre :laugh:

Jippi!! Tror ni jag kan få mitt halvblod på 162cm nermätt till D-ponny? :idea: Sedan kan jag kanske ändra lite på mitt pass också så att mitt 32-åriga jag blir typ tolv. :D

Jerseysite: Den biten behöver jag som tur är inte oroa mig över.
Någon som har något förslag på problem?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
12
· Visningar
3 001
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Han lämnade Sverige efter den uppmärksammade striden med pappa Royne i SVT-serien ”Ryttareliten”. Nu har ryttarprofilen Daniel Zetterman...
Svar
13
· Visningar
1 777
Senast: BornAgain
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 482
Senast: Exile
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 241
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar