Svimmning?

Sv: Svimmning?

Jag antar att ni har ägt hästen ett tag? Att något sånt här bara skulle dyka upp utan orsak låter konstigt, för ni sadlar väl likadant som alltid?.. Hur mår hon nu? Är hon slö osv fortfarande? Har inte vet. varit och tittat på henne ännu???

/ Fredrik

Vi har haft henne i fem år. nej. han har inte kollat ännu vad jag hört om (jag bor sex mil därifrån och har inte så bra kontakt med dom atm.) hon var precis som vanligt efteråt. hon har ine vart slö, forfarande pigg och retlig :P sadlingen sker som den alltid skett.ska ringa syrran och kolla läget ang vet.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 593
Senast: Freazer
·
Körning Min ponny som precis är inkörd skenade igår med sin rockard. :( Orsaken var att svängeln lossnade och slog i hennes bakdel och sedan...
2
Svar
36
· Visningar
6 109
Senast: Lynxsa
·
Hästvård Nu kära bukefalister, nu vill jag att ni berättar om ni hört eller varit med om något liknande.. Jag skulle idag rida mitt 18åriga...
Svar
17
· Visningar
2 289
Senast: Kellie
·
Kropp & Själ Hej allihop, Jag hittade detta forum när jag googlade om håranalys. Jag är inte så insatt i hästar, jag är dock djuraktivist så jag...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
21 296
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka