Svettningar

pepp

Trådstartare
Jag har på sistone börjat svettas som jag vet inte vad (känns det som) är ofta väldigt klibbig och varm. Värst är det när jag ska sova, medans karln ligger och fryser och vill hålla om mig så ligger jag och svettas floder och vill helst öppna fönstret!

På jobbet svettas jag också mer än vad jag vanligtvis gjort.
Har hållt på några månader.

Kan detta ha nåt att göra med att jag hoppar över mensen lite för ofta? Att hormonerna liksom fuckar upp.
För riktigt än är det inte dags för klimakteriet, även om jag börjar bli gammal ;)
 
Sv: Svettningar

Blä! Är asjobbigt! Vill ju så gärna kunna ligga och gosa, men det är ju inte så mysigt när man bara klibbar ihop.... jaja, en liten försmak av hur ett milt klimakterie kan vara då kanske :D
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 668
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 478
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 532
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 455
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp