Svettas på en sida!

ylvaaskersund

Trådstartare
Jag har en D ponny som tidigare varit dressyress men nu är pensionerad, häromdagen när jag red henne märkte jag att hon hela tiden drog år vänster samt blev mest svettig på vänster sida. Jag antar att hon är stel i vänster sida, men vad kan det vara som får henne att svettas mkt mer på den sidan:confused:. Kom gärna åxå med tips på hur jag ska få henne mer lösgjord!

Sv: Svettas på en sida!

Tkr oxå att min häst svettas lite mer på ena sidan, men vet att hon är stelare åt ena hållet oxå...

Liknande trådar

Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 195
Senast: Anna-Bella
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
625
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 299
Senast: Freazer
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 331
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud