Sverigepremiär i kväll....

barajag...

Trådstartare
... för Robert Berghs blivande stjärna Adrian Chip på Bergsåker. Han går inom v65 så man kan se honom på tv:n :bump:

Om man inte bor som jag o kan gå dit o kolla förståss :D

Har inte sett honom personligen men de säger att han ska vara något alldeles extra. Ska bli spännande att se honom i lopp. :d :love:

Sv: Sverigepremiär i kväll....

det är klart att det är nåt extra när dom satsar mot Hambletonian med honom ;) men det ska bli skoj och se honom även om det inte blir live :)

Jag såg honom live, såg ut att vara en fin häst.
Nu fick han ju inte visa hur han är i lopp, då det mest bara vart ett snabbjobb. Alla 5 hästarna var ju utspridda rätt fint.. så det var ju synd...

Fin typ, härligt driv i steget. Behövde som sagt inte visa något av sitt kunnande då endast en av konkurrenterna behagade att gå felfritt. Men man kan ju inte mer än vara först?

Vore kul med en hambosatsning, det är ju fina pengar även om man inte skulle räcka ända fram. Donatao Hanover är ju tex ingen enkel nöt att knäcka.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 091
Senast: MML
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 105
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det var den första veckan efter ridolyckan i höstas som jag skulle få rida mina två lektioner samma kväll - så som jag brukade göra...
Svar
0
· Visningar
483
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Nu kommer ny tråd i annat ämne. Jag är sjukskriven för vad som står på intyget stress och ångest, bor tilsammans med sambo och 2 barn 11...
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix