Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tyckte detta nästan var snäppet bättre än clinic med Kyra o Roffe Han var så rolig Och så var det många hästar på raken liksom, kul att se skillnader o likheter. Och hur snabbt han lyckades hitta vad han ville se/testa. Jag såg dock inte de första 2-3 (ljudet krånglade så jag gick en sväng på mässan istället) och inte den sista.
Revolution stod på inridning i stallet där jag jobbade, så himla härlig häst, helt underbart temperament . Är väldigt förtjust i Skovens Rafael så det är himla kul att det går så bra för avkommorna! Tror faktiskt jag ska investera i att få se hästarna igen + få lite clinic på köpet
Beror nog på hur nördig man är...
Men live var det både lärorikt och underhållande. Härligt att se EN i glädjetårar utanför ridhuset efter U Bolt fått sina fina betyg... Älskar sånt
Gud va kul, särskilt som jag sedan en månad äger en Skovens Rafael avkomma som faktiskt är ganska lik U. Bolt iaf på bild. Var hittar man sändningarna?
Man kan ju verkliga kalla det storslam för Skovens Rafael!!
Idag vann ju ännu en SR-avkomma, Springbank VH, bland treåringarna! Den fick 9,5 på alla tre gångarter och 9,8 på allmänt intryck!
Gråter fortfarande lite över att den var klapphingst, sa redan efter treårstestet att jag hade velat betäcka med den...
Sändningarna finns på clipmyhorse.de, jag upptäckte dock nu att det verkar inte alls som att det går att köpa "premium" och få tillgång till arkivet en månad för 7,50 Euro som jag trodde, utan man måste betala för hela året, 90 Euro
Då är det nog inte värt det i alla fall
Anna Svanbergs SR avkomma såg ju väldigt mjuk och ridbar ut även om Emelie´s var fräckare.. nästan så man blev lite sugen på dressyr när man såg dom där..
Jag håller med! PK var mkt intressant att lyssna och titta på!
Blir så glad också när man hörde honom skratta till när det blev lite hopp o skutt och hur fint han lotsade en av de unghästar som var mkt mkt spänd och rädd.
Jädrans va duktig han är! Hoppas att han kommer fortsätta vara testryttare på championatet - typ för alltid
Lancet får säga till honom att han har en ännu större fanclub efter championatet.
Sen såg jag E rida Messi Äng och såg henne även på clipmyhorse och jag tycker att hon rider väldigt mjukt och trevligt. Messi var en härlig uppenbarelse och man blev ridsugen av att se honom.
Springbank var WOW och skulle gärna betäckt med honom om han vore godkänd hingst men där är nitro x 10.
Hästhantering
Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.