Svenska Mästerskapen 2009

I

IBOJ

Snart är det dags för SM på Strömsholm. Det skall bli så jätte roligt att se alla fina hästar! Var inne på SM hemsida och så att man kunde SMS rösta på alla ekipage. Vilket grej! Jag skall rösta! Vad säger Ni vem blir Er favorit?:banana:

Sv: Svenska Mästerskapen 2009

Åh vad kul! Jag ska också rösta, men på vem...? Det finns ju så många! Nu får jag ta mig en funderare minsann, jag tror att min röst faller på en duktig YR-ryttare, men jag är inte säker..

/Anna

Nu kan jag glatt säga att jag kommer vara pressfotograf under SM!
Så ni kommer kunna följa "mig" och "mitt" SM under hela helgen!!!

Jag och Siri ska dit på lördagen :D

Anna du får se till att ta dig till A-final så vi kan heja på dig :p

Haha jag tror inte jag röstar alls har inga pengar kvar på mobilen ^^

Lycka till alla ndra som också ska tävla SM :)

jag har presskort under finaldagarna (lördag och söndag) och kommer alltså sitta på banan och fotografera :) det kommer säkert upp bilder på min blogg lördag och söndag, då jag bara kommer vara där under de dagarna.

* kl *

Hjälp! Är det någon här som ska dit på onsdagen och skulle vilja hjälpa mig att fixa två biljetter till lördagens grillkväll?? Jag kommer inte förren lördag och då är dom antagligen slut:cry:. Givetvis sätter jag in pengar nu innan i så fall... Någon? Snälla.....

Vad kul!
Jag ska göra mitt bästa, men vi får se. Det är många bra fyrgångsryttare i min klass, så jag räknar inte med några speciellt bra placeringar :p Men visst vore det kul att rida final!

Har ni någon/några favorittippad i år då? Blir det Toti och Kraftur som tar hem tölt och femgång eller vad tror ni? ;)

/Anna

Vad kul!
Jag ska göra mitt bästa, men vi får se. Det är många bra fyrgångsryttare i min klass, så jag räknar inte med några speciellt bra placeringar :p Men visst vore det kul att rida final!

Har ni någon/några favorittippad i år då? Blir det Toti och Kraftur som tar hem tölt och femgång eller vad tror ni? ;)

/Anna

klart du ska gå till final anna, måste juh visa att vi värmlänningar är bäst ;)
sitter inne på banan och hejar på dej! ;)

Du tar ju hem det såklart! :)

Hm.. Jag undrar bara en sak - varför rids Kraftur utan tävlan, typ? :confused:

KL

Är det någon som vet om det finns någon matbutik eller liknande på cykelavstånd från Kvarnhagens idrottsplats? :)

Han är kvalad, annars skulle han inte få starta. Däremot får inte Tóti tävla om titeln som svensk mästare.

Vilken tävling i år eller föra hösten kvalade han på?
Man måste kvala för att delta och det har inte detta ekipage gjord, men då de måste tävla en tävling för att kunna ingår i Isländska landslaget så få de lov att starta på SM om inget annat som publikmagnet.
Det är just därför han starta utom tävlan (typ som en förryttare).

Jag ska titta på SM nästa helg.
Jag har lagt min SMS-röst på min tränare Gudmundur Einarsson.
Tycker han är så himla bra ryttare och hans häst Sproti är kanonbra i sin pass.:D:love:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 139
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
694
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 416
Ridning Jag hyr en ponny som jag rider och sköter 4-5 dagar i veckan. Har stor frihet och får lägga upp ganska fritt. Ponnyn är äldre men...
Svar
18
· Visningar
3 871
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka