svenska hela filmer på youtube?

Långfilmer läggs helt enkelt inte upp på Youtube lagligt. De är heller aldrig gratis att streama någon annanstans.

Kännedom om upphovsrättslagstiftning och internet måste väl ingå i lärarutbildningen/fortbildningskurser? Det är ju jätteviktigt att eleverna får lära sig vart gränserna går. Skandalöst är det annars.

Men SVT Play har massvis med program lämpliga för klassrummet, mycket producerat just för ungdomar och en del av och för "nysvenskar".

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 438
Senast: Lavinia
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 136
Senast: Imna
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började... 2 3
Svar
46
· Visningar
9 888
Senast: Fraegd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 592
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Annonsera mera hundar 2
  • Tuggbensfavoriter