Hur menar du nu?Toppen, det gäller även alla SD-sympatisörer också hoppas jag? Kommer bli väldigt tomt i riksdan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur menar du nu?Toppen, det gäller även alla SD-sympatisörer också hoppas jag? Kommer bli väldigt tomt i riksdan!
Att om man inte lever ett hederligt liv, följer lag och ordning utan fuskar med bidrag, bor inte där man är skriven och andra olagligheter så får man sitt medborgarskap återkallat.Hur menar du nu?
Jag ville veta vad du menar med detta? Fö så gällde det uppehållstillståndAtt om man inte lever ett hederligt liv, följer lag och ordning utan fuskar med bidrag, bor inte där man är skriven och andra olagligheter så får man sitt medborgarskap återkallat.
Kommer bli väldigt tomt i riksdan!
Det är ingen hemlighet att av riksdagens partier så leder sd med flest dömda ledamöter. Medlemmar i sd begår helt enkelt fler brott än andra.Jag ville veta vad du menar med detta? Fö så gällde det uppehållstillstånd
Men varför skulle det bli väldigt tomt i Riksdagen pga att man drar in uppehållstillstånd?Det är ingen hemlighet att av riksdagens partier så leder sd med flest dömda ledamöter. Medlemmar i sd begår helt enkelt fler brott än andra.
Du behöver inte göra dig dummare än vad du är. Det var ett skämt baserat på att politiker från sd är mer kriminella än andra och inte själva lever upp till den nivå som de anser att flyktingar ska göra.Men varför skulle det bli väldigt tomt i Riksdagen pga att man drar in uppehållstillstånd?
Jaha ett skämt för att man inte hade bättre att komma med....Snacka om att göra sig dum . Dessutom hur kan man tro att folk kan väljas in i Riksdagen med att bara inneha ett uppehållstillståndDu behöver inte göra dig dummare än vad du är. Det var ett skämt baserat på att politiker från sd är mer kriminella än andra och inte själva lever upp till den nivå som de anser att flyktingar ska göra.
Hur man nu kan tro att det var det jag syftade på.Jaha ett skämt för att man inte hade bättre att komma med....Snacka om att göra sig dum . Dessutom hur kan man tro att folk kan väljas in i Riksdagen med att bara inneha ett uppehållstillstånd
Hur man nu kan tro att det var det jag syftade på.
Kraven på de som sitter i riksdagen borde vara minst lika höga som på asylsökanden.
Men nu är det väljarna som röstar om vilka som ska sitta i RiksdagenHur man nu kan tro att det var det jag syftade på.
Kraven på de som sitter i riksdagen borde vara minst lika höga som på asylsökanden.
Och? Det står ju inte på valsedeln vilka som fuskar med bostadsort eller är kriminell. Tror det skulle röra runt ordentligt i grytan om man fick se vilken smutsig byk som döljer sig där istället för att läsa om det i tidningarna efter valet. Fler medborgarskap som borde dras in kanske?Men nu är det väljarna som röstar om vilka som ska sitta i Riksdagen
Nja, 27 360kr är detPrecis som minimum lönen i Sverige borde vara 27,000 eftersom det är kravet för att kunna jobba i Sverige.
Nja, 27 360kr är det
Sen är det flera försörjningskrav att uppfylla
https://www.migrationsverket.se/Om-...r-manga-olika-forsorjningskrav-finns-det.html
Ja jag missunnar ingen som vill jobba och göra rätt för sig.Men du håller med om att 27,360 kr borde vara minilönen i Sverige?
Om Åke Strömmer får sin vilja igenom kan det börja vara läge för en del politiker att så in på den smala vägen.Jaha ett skämt för att man inte hade bättre att komma med....Snacka om att göra sig dum . Dessutom hur kan man tro att folk kan väljas in i Riksdagen med att bara inneha ett uppehållstillstånd
Ja jag är trygg med att vår nuvarande regering kavlar upp ärmarna och vågar ner sina välmanikyrade händer i den här illaluktande och otroligt misskötta sörjan och rör om, börjar hova upp byket för att till slut sila ut det sista.Om Åke Strömmer får sin vilja igenom kan det börja vara läge för en del politiker att så in på den smala vägen.
Justitieminister Gunnar Strömmer (M) öppnar för möjligheten att säga upp människors medborgarskap – även om de inte är medborgare någon annanstans.
Ord och inga visor om uppehållstillstånd utan just medborgarskap.
Tänk om så ändå vore, att SD slängdes ut med badvattnet, utan medborgarskap, helt baserat på sin vandel.Ja jag är trygg med att vår nuvarande regering kavlar upp ärmarna och vågar ner sina välmanikyrade händer i den här illaluktande och otroligt misskötta sörjan och rör om, börjar hova upp byket för att till slut sila ut det sista.
Så kan det bli....eller åtminstone hade KUNNAT bli om övriga partier liiite mer förutsett framtiden och "SETT" det komma.Tänk om så ändå vore, att SD slängdes ut med badvattnet, utan medborgarskap, helt baserat på sin vandel.
Det är så mycket som är på gång den ena utredningen efter den andra blir till lag när sossar och miljöpartister hålls utanför. Skulle S och MP lägga ett förslag så åker det i papperskorgen direkt där det hör hemma. Å det fortsätter i flera år framåt. Minska invandringen och öka på utvisningarna ställaOm Åke Strömmer får sin vilja igenom kan det börja vara läge för en del politiker att så in på den smala vägen.
Justitieminister Gunnar Strömmer (M) öppnar för möjligheten att säga upp människors medborgarskap – även om de inte är medborgare någon annanstans.
Ord och inga visor om uppehållstillstånd utan just medborgarskap.
Kan du inte vara s¨snäll och förklara varför det du skriver om är viktigt?Det är så mycket som är på gång den ena utredningen efter den andra blir till lag när sossar och miljöpartister hålls utanför. Skulle S och MP lägga ett förslag så åker det i papperskorgen direkt där det hör hemma. Å det fortsätter i flera år framåt. Minska invandringen och öka på utvisningarna ställa
krav och bekämpa gängkriminella. Migrationsverket bygger nu upp återvändande center. Snart börjar lagen om visitationszoner gälla. Och det kommer mera