Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har redan tackat nej.Tror ni Jimmie kommer att gå på Nobelfesten?
Ja det var ju bra.Han har redan tackat nej.
Du gör en halmgubbe.En GD som sätter empati före lag sköter inte sitt jobb.
1931 kom vi fram till att det var olämpligt att låta militären ta till vapen för att "upprätthålla ordningen". (och de är ändå professionella på att hantera vapen, samt står i sin yrkesmässiga roll under någons ledningsansvar)
Nu är det en bra idé låta random privatpersoner göra det?
Men nu pratar du om sånt som är gammalt. Vi ska ju in i ett paragdimskifte inom Migrationsverket och Rättssystemet. Det är ju mängder av utredningar som är tillsatta och som så småningom blir nån form av lag. Då finns det inte plats för empati. Det är lag och beslut som ska genomföra inte att dom ska kunna gömma sig i landet. Att kunna gömma sig i landet kommer inte att vara möjligt. Det är ju Regering o SD överrens omDu gör en halmgubbe.
Jag har jobbat för många myndighetschefer och de har alla varit empatiska människor som lojalt levt upp till både regleringsbrev och lagstiftning. De har varit lojala mot just precis det - den styrning som myndigheterna har. Men utan att tappa empatin; det är faktiskt möjligt.
Hur har du gjort kopplingen att gängkriminaliteten minskar bara för att vår nuvarande regering sätter fokus på att personer som vistas illegalt i Sverige ska lämna landet?Förklara gärna varför en minskning av illegalt boende i Sverige skulle medföra att gängkriminaliteten minskar? När det de facto inte är de som utför våldet.
Hur har du gjort kopplingen att gängkriminaliteten minskar bara för att vår nuvarande regering sätter fokus på att personer som vistas illegalt i Sverige ska lämna landet?
Ni får vänta ett tag så ska ni få se att min analys är rätt
Jag har läst Smoothi:s senaste inlägg. Jag läser inte in den kopplingen någonstans. Finns den i tidigare inlägg?
Du får gå tillbaka och läsa själv, jag förklarade att det inte var @MJLee som drog den slutsatsen.Jag har läst Smoothi:s senaste inlägg. Jag läser inte in den kopplingen någonstans. Finns den i tidigare inlägg?
Du vet om att det blir ingen skattesänkning?Nytt jobbskatteavdrag föreslås
Snart kommer skattesänkningen
Bara dom som arbetar i låg och medelklass får skattesänkning . Ja liite till dom högsta inkomsterna. Det ska löna sig att arbetaDu vet om att det blir ingen skattesänkning?
Kommer den samtidigt som de sänkta drivmedelspriserna?Nytt jobbskatteavdrag föreslås
Snart kommer skattesänkningen
Det blir det 8 jobbskatteavdraget . Eftersom det ligger i höstbudgeten så lär det börja gälla vid årsskiftet samtidigt som vi får bra mycket billigare diesel. Inte lika stor sänkning för bensin såklartKommer den samtidigt som de sänkta drivmedelspriserna?
Mtp hur dieselpriset klättrar lär diesel knappast bli "bra mycket billigare" än det är nu efter årsskiftet..Det blir det 8 jobbskatteavdraget . Eftersom det ligger i höstbudgeten så lär det börja gälla vid årsskiftet samtidigt som vi får bra mycket billigare diesel. Inte lika stor sänkning för bensin såklart