A
Ancor
Sv: Svårupptäckta hältor?
Jag hade blivit tokgalen om dom hade sprutat min häst utan att jag visste om det. Nu har jag en så pass bra vet. som jag litar 1100000% på, men han informerar också om allt han tänker.
Säg till att du hör av dig om en MR tid i höst, då du bestämt att hästen ska få gå på bete i sommar och att du gärna hade velat bli informerad om att du sprutade samt varför dom sprutade.Så kvarstår bara ngt som jag tycker är jättejobbigt; förklara för veterinären att jag under inga omständigheter vill ha honom sprutad i led igen. Vi skulle beställa ÅB nu när han hämtas, ÅB om tre veckor var det sagt. Nu vet jag hur dessa ÅB brukar sluta; man sprutar i led en gång till, om inte annat för säkerhets skull. Ska jag strunta i ÅB eller säga att vi kommer på ÅB men med förbehållet att de inte får spruta honom. Antiinflammatoriskt oralt kan jag acceptera men inga injektioner. Usch, hur hade du gjort? Ska man vara 100% ärlig eller bara inte beställa någon ny tid, vilket inte känns roligt eftersom jag har haft och vill ha en bra relation till kliniken även i fortsättningen.
Jag hade blivit tokgalen om dom hade sprutat min häst utan att jag visste om det. Nu har jag en så pass bra vet. som jag litar 1100000% på, men han informerar också om allt han tänker.