Svartskimmel e Tap In

Status
Stängd för vidare inlägg.

fallon

Trådstartare
Tap In har ju lämnat många brunskimmlar, men jag har även stött på svartskimmel. Vad ska stoet ha för färg för att man ska ha en chans att få en svartskimmel? Är det svart helt enkelt? Svartbrun?

Sv: Svartskimmel e Tap In

Eftersom detta inte är en direkt travrelaterad fråga så ber jag dig att ställa den i tråden på Avel som heter "vad kan det bli för färg på avkomman" (eller nåt liknande), det finns en länk till den tråden i den nålade regeltråden på avelssidan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Någon som har några kloka råd om ni skulle rida en häst som skjuter ut ena bogen (i detta fallet vänster bog) när ni rider? Stor och...
Svar
14
· Visningar
1 867
Senast: JohannaB
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 263
Senast: malumbub
·
Foder & Strö Som rubriken lyder. Ska knappa hem linfröolja till mina boys, lutar åt den från Gunnarshögs. Har gett av Eclipse Biofarm å Emin förrut...
Svar
8
· Visningar
717
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
974
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka