svart sadel brunt träns???

Sv: svart sadel brunt träns???

tack för alla jättebra svar jag köpte till slut endå ett svart träns...lite tråkigt men jag slipper gå o tänka på att jag skapat nytt mode lr att de inte matchar lr nåt...men när hästen väl fick de på sig ja då såg ju hur bra han passa i även svart så de fixa sig men tack en än gång för stödet och åsikterna.

ja det viktigaste är iaf att du blev nöjd :)

jag är den mest missmatchande man kan hitta! mitt kandar består av tre eller fyra olika träns.. mest svart med silver, men brun nosgrimma , pannband och en tygel (med innåtknäppning) vilka har mässingspännen.. den andra tygeln har utåtknäppning.. ska dessutom tillägga att jag har mässingbett! och till detta en gammal brun sadel. och jag tävlar dressyr :angel:

jag har en ljusbrun asgammal kloster shöntal sadel och till det har jag ett nytt svart träns som är "smyckat" på "nos" och på pannbandet

Gullan86 skrev:
ja kan man ha det så utan att bli utmobbad för resten av livet lr bli klassad som nån som inte kan matcha lr varför inte som färgblind lr nåt?
Tja, det är väl inte så noga om du inte störs av det själv. Jag tittade på lag-SM i dressyr i helgen. Flera av ekipagen i finalklassen hade bruna sadlar och svarta kandar.

såhär blev det=

4434507.jpg

ett Astund träns köpt på VM(islandshästar)....vart inte så jättebra bilder om man säjer så taget me mobil o så regnade det me till råga på allt men ni ser ju lite iaf=)

mulen japp ja vet nosgrimman sitter för högt upp så de ligger lite på bettet men va säjer ni om längden på nosremmen den e bra va? ja vet inte om ja kan sätta det längre ner för då ser de typ ut som att han inte ska kunna andas...lr?

bebisöti :banana:

hoppas ni me tycker de e rätt tufft....klassiskt iaf o de flesta har väl detta träns tror jag.

Jag är matchnings nörd.Jag ska köpa ny sadel valde mellan havanna och svart.Gillade havanna mest men favorit tränset är i svart så nu måste jag ju köpa en svart sadel med :o :rofl:

Tycker att det ser ovårdat ut med omatchad utrustning. Usch nej, jag rider alltid med matchande läder och matchande schabrak/benlindor/benskydd.

När jag köpte hästen så köpte jag med hans sadel också.. en svart. Jag skulle få tränset med, och döm om min förvåning när tränset är brunt, men hej å hå, jag använder det så länge... har en del annat att köpa :angel:

japp men såklart e det snyggast om allt går i en färg skönast för ögat lixom men gillar man brunt o de passar på hästen (tränset) o inte har råd att byta sadel som man byter underkläder *fniss* så......iaf jag behärskade mej o köpte ett svart för allas trevnad hehe.

Jag har haft brunt träns och svart sadel ett tag, min ponnyman var snyggare i brunt och jag vill inte byta sadel igen när jag bara skulle ha honom ett halvår till. Det finns dom som rider världscupen i utrustning som inte matchar, så du får du också göra det ;)

Liknande trådar

Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 358
Senast: Wera
·
Utrustning Hoppla! Söker ett inte allt för dyrt brunt träns till min nya sadel, helst acchen eller pullargrimma, vore inte fel om man kunde köpa...
Svar
2
· Visningar
1 109
Senast: Tagliabue
·
Utrustning Matchningsfreak hej :D Jag har ett i-landsproblem :angel: Min häst väntar på operation och ska stå rätt länge och jag har gott om tid...
Svar
4
· Visningar
2 256
Senast: ajax85
·
S
Utrustning Nu står jag i valet och kvalet och ska bestämma vilken färg jag ska ha på lädersakerna till min häst ;) (i-landsproblem jag vet...) har...
Svar
3
· Visningar
1 382
Senast: svampbobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka