Svart häst, ge mig lite inspiration!

A

asiesperfecto

Alltså, jag behöver lite inspiration! Sitter hemma och fördriver tiden med att beställa täcken, schabrak, etc. Men, jag tycker det är lite svårt med färgerna. Vad passar egentligen bäst på en kolsvart häst? Just nu är jag mycket inne på vinrött och marinblått. Någon som har några tips på vad som är fräscht? :)

Sv: Svart häst, ge mig lite inspiration!

Beige, benvitt, cremefärgat, ljusgrått, ljusblått osv.

En svart häst kan du ha det mesta på, men de är absolut snyggast i ljusa material!

Svarta är ju snygga i allt! :love:
Jag skulle nog valt mkt rött, ljuslila och rosa! (Inte tillsammans!) Mest för att jag har flest fuxar, så rött och rosa år fetbort, sen är jag såld på ljuslila, vad det än gäller! :D

Såg en frieser med en riktigt snygg rödfärg på schabrak och lindor ! :love:

Så mitt tips är; RÖD / ORANGE ;):d:love:

Åh, jag måste tillägga att min travdress är just svart och orange ;) Mkt snyggt :angel: och ponnyns grejer är svarta och orange dom med, riktigt snyggt ! Ponnyn är brun :)

Senast ändrad:

Åh, allt passar till en svart =) Riktigt GULT är hur snyggt som helst. Även limegrönt. Hade mycket beige och grått också till min svarta.

Har ju också en svarting, och jag fixar INTE skrikiga färgr som knallrött, oreange och gult... Brr... Jag gillar enklare färger, så brunt är vanligt förekommande hos mig. Kanske inte den färg Nicke passar bäst, men jag är en sucker för brunt. :angel: Jag har massor av svart också. Nicke passar bäst i grått, ljust olivgrönt och kamel. Marinblått är kanske den färg han passar sämst i, synd, för jag gillar mörkt marinblått. :(

Jag tycker att grått är himla snyggt på svarta hästar.

Nästintill alla färger passar på svarta hästar, men jag gillar gult och lila :love:
Har själv en mörkbrun/svart som har fått stå ut med diverse hm... "udda " färgval :angel:

I princip alla färger, men jag är svag för kornblått/royalblått, grått, rött...på svarta hästar är det sjukt snyggt med starka färger!

Marinblått! :love: Grönt är också rätt snyggt.

Jag tycker också vinrött och marinblått ;) Sketasnyggt :p

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 263
Senast: malumbub
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 412
Senast: Lutten
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 967
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 686

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka