Svårt att sälja ponnyföl?

J

JLW

Jag funderar på om min D-ponny ska betäckas nästa år, men eftersom att jag förhoppningsvis (:p) flyttar hemifrån samma år som fölet isf föds måste vi antagligen sälja den också... Om det inte är allt för svårt att få sålt ponnyföl??

Sv: Svårt att sälja ponnyföl?

Det är inte helt lätt att sälja ponnyföl, de flesta som söker ponnyer vill att de ska vara ridbara direkt när de köps. (helst också tillräckligt gamla för att få tävla i avd A...)
Man ska nog inte utgå ifrån att lyckas sälja fölet direkt.

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: julgrisen
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 481
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
854

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Födda -21

Omröstningar