Svårt att få orgasm pga p-plåster?

Crossline

Trådstartare
Dom senaste månaderna har jag haft jättesvårt att komma. Jag har tidigare tänkt att det beror på stress, jag har haft en hektisk vår där jag inte alltid har mått så bra. Men nu börjar jag fundera på om det beror på mina p-plåster som jag började med i mars. Jävla preventivmedel...

Det är precis som att när det är på g så dör det bara ut. Så frustrerande. Är likadant om jag kör själv eller om sambon hjälper till.

Bara jag tänker på preventivmedel blir jag skitarg. Har provat stav, piller, ring och nu ring. Finns alltid minst en biverkning som inte går att leva med. Kräks på det.

Någon som har erfarenhet av det här och kan bekräfta min teori?

Liknande trådar

Kropp & Själ Okej. Ja, jag överreagerar troligtvis, men snälla buke kan ni vara mitt stöd nu innan jag kurar ihop mig i fosterställning och dör... 2 3
Svar
59
· Visningar
43 238
Senast: sthu
·
Hundhälsa Min hund är en hanhund som fyllde åtta år den 15 mars. Han har fått vara frisk i sitt liv förutom en sårskada på ena tassen. Jag minns... 2
Svar
25
· Visningar
3 547
Senast: dpmatte
·
I
Gravid - 1år hej! väljer att ha ett anonymt nick, tids nog kommer jag att skriva i detta forumet med mitt vanliga nick, men iom att få personer... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 825
Senast: laeikinois
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 694
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden