Svår förstoppning

Sv: Svår förstoppning

övrigt: vissa säger att det är bra andra att det inte spelar någon roll, men det är ju inte skadligt i allafall: proviva blåbärs soppa. vissa säger det är bra mot kolik. Min shettis älskar det :)

Lycka till:)

Där jag var på praktik förra året hade de ett föl som fick förstoppningskolik och då rekomenderade vet. blåbärssoppa. Det verkade som att det fungerade bra, fölet älskade det och blandade man det med vattnet drack han ganska mycket :p

Liknande trådar

Hästvård Har en valack på 7 år som har haft enorma problem med buken. Haft honom sedan han var 2 år. Allt började sommaren 2015. Vid utsläpp på...
2
Svar
29
· Visningar
7 554
Hästvård Min shettis drabbades för en vecka sedan av ett kraftigt kolikanfall. Det tog närmare 72 timmar innan hon inte fick återfall. Efter...
2
Svar
22
· Visningar
6 738
Senast: Luleå
·
Distans Det vart en oväntat lång dag! Bestämde mig ju (med hjälp av er här) att rida hästen jag fått låna som var nyskodd på Rönningeritten. Vi...
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: movgli
·
A
Hästvård Jag fick äntligen hämta hem honom igår. Efter 5 långa dagar. De första två dygnen stod han på dropp pga av uttorkningen och fick genomgå...
Svar
7
· Visningar
1 159
Senast: asmodeus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna