Sv: Svanstedt svär sig fri från grisfösare
Japp exakt Humlan det är så man läser dig om man inte är "vigd" inom sporten.
som Ginnies, som faktiskt lyckas LÄSA det du säger mellan raderna samtidigt som du argumenterar att du minsann INTE säger det, faktiskt nyktert lyckas med - det är en bedrift.
Men Guiness- du rör dig uppenbart i en sfär du ej bör göra ansats att röra dig i. Oavsett vad du skriver här så är du på FEL forum för att framföra konstruktiv och någorlunda objektiv kritik, och det uppenbaras i varje svar du blir bemött av dessvärre.
Ok, så det Ginnies läser in mellan raderna är vad jag menar?
Är det inte bättre läsa radera jag skriver då?
Det verkar vara helt ok att ta ut citat ur sin helhet o sen peka o visa att HAHA; se du tycker de är ok att Piska hästar hela vägen över upploppet, sen kan man ju skita ett långt stycke allt det andra man oxå skrev, bara man får tolka dte som att jag minsann tycker det är okey att slå dem, så är allt bra o alla påhopp godkända.
Det är ju som att säg att barriering är det samma som att riva o det samma som misshandel av hästen o river man ska man bli diskad.
Sen kan du sitta här i timmar o förklara skillnande mellan regelrätt barriering o att slå ner en bom..
Jag läser mellan raderna att du faktiskt bygger hinder omöjliga att hoppa så river hästen o därmed har du barrierat den.
Ja det är löjligt och Nej, jag vill inte kasta skit på ridsporten eller ens diskutera det, jag ville bara försöka framföra vad jag försökt göra med ett ex..
Som inte gick fram eftersom jag tydligen försvarar misshandel för de kan man läsa mellan raderna.
Och är man inte vigd inom sporten, kanske man åtmindstonde ska lyssna på vad de som är det säger om saken o inte avfärda dem som hjärntvättade med skygglappar.
Guinnes får ha hur mycket åsikter h*n vill, jag gillar båpde åsikter o debatt men det skulle vara betydligt roligare o mer givande att diskutera lösningen på drivningsproblemet än att sitta o kasta skit o tillskriva varandra åsikter de inte har..