Super Mario World?

Tassetass

Trådstartare
Nån här som är lite halvbra på det spelet? ;) Jag har kört fast på Forest of Illusions!

/Jenny - på nostalgitripp!
 
Sv: Super Mario World?

Hmm. Jag fastnade där också, men kom ur för att sedan fastna på nästa värld och total ge-upp.

Jag minns inte hur jag gjorde, men det är någon av banorna man måste hitta rätt utgång på tror jag. Typ någon nyckel eller något liknande så öppnas en annan väg (till något switch-palats?)

Kolla www.gamefaqs.com i värsta fall. :)
 
Sv: Super Mario World?

Jag har hittat den där nyckeln, men jag vampar ändå bara runt. :mad:

Ska kolla siten, tack!
 
Sv: Super Mario World?

har fått 100% på det, men glömt hur man tog sig ur skogen tyvärr :(
 
Sv: Super Mario World?

Detta låter intressant!
Vilket spel är det? Är det till datorn eller det grå nintendot?
 
Sv: Super Mario World?

Tack vare en del intelligens och fjorton delar fusk har jag tagit mig igenom det ;)

Enya: Jag har laddat hem det :) Det tillhör Super Nintendo.
 
Sv: Super Mario World?

har du super mario allstars också? där kan man snacka nostalgitripp :smirk: super mario 3.....aaaahhh
 

Liknande trådar

Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 285
Senast: Habina
·
  • Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
36 491
Senast: Paddington
·
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
40 41 42
Svar
824
· Visningar
37 292
Senast: Myrten
·
Relationer Hej Buke, nu skulle jag behöva bolla lite tankar... Det är lite det här med vänner, hur man vet om man ska kämpa för att behålla...
Svar
3
· Visningar
1 021
Senast: Turali
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp