Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Afrikas bästa här lär nog aldrig bli aktuell,man får inte ta hästar från Afrika till Sverige.
Och seriöst,vem tar Sundons Gift platsen för? I år tycker jag vi ska vara glada om vi kan FYLLA två heat.
Och därför ska vi ta in en massa guld hästar istället????
Nej elitloppet håller på att bli ett fjasko ingen av de bästa svenska hästarna kommer ju Triton sund håller jag inte alls högt på sprinter distans tror inte att han hinner med. Medel däremot så får nog fransoserna svettas lite för att slå honom!
Camilla Highness, en svensk häst som visat att hon kan gå två heat och vunnit flera Gr.1-lopp på distansen. Borde vara given, om du frågar mig.Afrikas bästa här lär nog aldrig bli aktuell,man får inte ta hästar från Afrika till Sverige.
Och seriöst,vem tar Sundons Gift platsen för? I år tycker jag vi ska vara glada om vi kan FYLLA två heat.
Fiasko?
Det ser ju ut att kunna bli det intressantaste Elitloppet det här årtusendet iaf.
Du verkar dåligt påläst.
Där har väl inte tränaren ens varit intresserad?
Hellre? Är det antingen eller?Jag har fattat det som Puro hellre vill ha med CC.
*kl*
Denna gången var han bättre, gick inte så mycket fortare, men tog på flera rätt ordentligt sista 100. Han är fortfarande inte snabb nog med ett par lopp i kroppen skulle det bli så kul att se honom över medeldistans. Hur länge ska han stanna?
JAg missade Sundons i går och min laptop klarar inte webtv, hur såg han ut?
Bättre än sist?
Jag tror ändå han inte kommer hinna med men det hade varit roligt att se honom i Harpers istället