Sun City Roundup

Texaz

Trådstartare
Hittar ingen egen tråd, så vilka ska dit????

Ska ni tävla eller titta???

Vill ni TRÄFFAS!!!????:laugh:

Jag har för avsikt att vara där alla dagar, dock inte spikat, finns dock där fre-lör iallafall!!!!!

Sv: Sun City Roundup

Men hallå människa!!!! :eek: Det var ju jag som tänkt starta den här tråden ju....:mad:

Haha, men du är ju så jäkla SEG....Håller ju bara på och tvinnar skägget runt bubblan ju.....

JAG VANN!!!:banana::banana:

Hörrö, en annan sitter och jobbar häcken av sig med sponsorer, program och annat löst.....:cool:

Blubb!!!! Var är du???

Jag kanske ska dit på söndagen.
Får bestämma mig i sista sekunden för vi ska på clinic i helgen och går det bra så anmäler vi oss till team sortingen!:eek::banana:

Senast ändrad:

Jag blev tillfrågad i dag om jag ville hoppa in i ett lag men jag får se. de var som reserv. Jag har inte kollat nått på detta. Jag har knapp landat från chappen.
I morron ska jag ner till göteborgs galopp och titta på löpen för pappsen har en häst med i första loppet kl 13 som är bror till min häst. Så bor ni i trakten runt göteborg så kan ni ta er till säve. sök på göteborgsgalopp och kolla startlistor hästen heter Glenn.
Om ni är intresserade och inte har nått bättre för er.
Go natt gott folk.

Tyvärr så har jag kollat och de krockar med att mannen ska upp och fiska i norge då, tyvärr!!!

Jag kommer upp:laugh: i sällskap av min kära bättre hälft:p
Vi har lyxat till det och bokat in oss med eget rum med dusch:D
För en gångs skull kan vi åka i samma bil till tävlingarna, annars får vi alltid sitta för oss själva och tråka.. Men inte denna gången!!!

Kom gärna och hälsa på mej i mitt tält:laugh:

Ja e ju inte så inne i svängen längre men skulle villja åka å kika... men vilket datum är det? Å är det på samma ställe som förra året eller nytt?

HALLOJ!!!!
Vi kommer lör-sön :)
Vi anmälde oss idag :)
Så jag ska rida Freestyle igen :)
hoppas på bättre tur denna gång :)

/Emmi

HALLOJ!!!!
Vi kommer lör-sön :)
Vi anmälde oss idag :)
Så jag ska rida Freestyle igen :)
hoppas på bättre tur denna gång :)

/Emmi
Kul..
tur..hos dig e' de' ingen tur utan dina vinster med din hingst beror på skicklighet från er båda:bow:
dotra kommer me' o på lördan..vill säkert träffa dig igen:)
vi bor 10 min bilresa från Lillerud..

Kul..
tur..hos dig e' de' ingen tur utan dina vinster med din hingst beror på skicklighet från er båda:bow:
dotra kommer me' o på lördan..vill säkert träffa dig igen:)
vi bor 10 min bilresa från Lillerud..

Hej :)
Va kul!
Det är bara att komma fram o prata :)
Jag brukar vara för blyg för att komma fram o prata med folk som jag inte känner... fniss....

Jag har hittat en ny låt att rida min Freestyle till :)
Pink - cuz I can
Det kommer nog att bli kul, texten stämmer väldigt bra på mig :)

/Emmi

Det blir ingen team sorting för min del, clinicen gick kanonbra men vi hade läst på för dåligt i regelboken och upptäckte att hästarna måste vara 4 år för att få starta i time events...

Men jag har anmält mig till två trailklasser på lördagen så jag dyker upp ändå!!

Hej :)
Va kul!
Det är bara att komma fram o prata :)
Jag brukar vara för blyg för att komma fram o prata med folk som jag inte känner... fniss....

Jag har hittat en ny låt att rida min Freestyle till :)
Pink - cuz I can
Det kommer nog att bli kul, texten stämmer väldigt bra på mig :)

/Emmi
Häftig låt..vi har träffats,,dotran känner du redan...tävlar den lille Buckskinnen, ses te' Nationals också :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 607
Senast: Ajda
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 357
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 550
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka