Hambo

Trådstartare
Jag har hittat en sulky på bilaxel, den ser fräsch ut på bild, inte allt för stora däck .
Den har skaklar som är utbytbara, passar alltså till både mindre ponnys och större ponnys .
Är det nån som har erfarenheter av sådana ?
Både positiva samt negativa åsikter !

Hej från hambo

Sv: Sulky

Har du någon bild? Även om man kan byta skacklarna så är det inte säkert att den passar alla storlekar på hästar ändå, om den inte har ställbar axel, eftersom den är avvägd rätt på en viss höjd (förhoppningsvis) och detta blir ju fel då eftersom skacklarna kommer högre på en stor häst och lägre på en liten häst och då blir den felbalanserad.

Sv: Sulky

Jag har tyvärr ingen bild, men jag har nog hittat en annan rockard
som är likadan som den jag hade förut, så jag skippar den !
Tack i alla fall !
Hej från hambo

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
956
Senast: Shixle
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 070
Senast: iNHALE
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 283
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka