Sulky i storlek minishetland

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Fjunet
  • Startdatum Startdatum
F

Fjunet

Har tidigare sett en sulky i storlek minishetland till salu. Var finns dessa att köpa (nya)? :confused: Behöver varken vara kompletta eller målande, endast "skalet" går bra också. Ej QH.

Sv: Sulky i storlek minishetland

Hej, vi har fått specialgjort en rockard till vår mini, han gör även sulkys som är måttbeställda :) (i Skåne) Pm:a mig om du vill veta mer.

Jag vet en som tillverkar på gotland... han kortar ner dom om man vill ha mindre... Dom kostar 3000kr nya.

Jag behöver både ha kortare skaklar och skaklar som ligger närmre varandra. Tror du att det kan ordnas?

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag utbildade mig till statsvetare en gång i tiden och började arbeta inom kommunal näringslivsutveckling, på ett privat bolag som...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 951
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 725
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 668
Senast: Enya
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat