Sulky höjd/bredd

martha

Trådstartare
Jaha, förra året fick jag köpa en custom multiflex o ha på !högsta!" till Zassa och i år är det på gränsen för låg...den är 79 cm hög och nu vill jag fråga vad en vanlig flexure Large är för höjder på....Har en på G men är lite osäker och ägaren "hittar" inte siffrorna på sulkyn

Sv: Sulky höjd/bredd

Enligt customs hemsida är höjden 85 cm på den största flexuren. Den är dock 2 cm smalare än multiflexen.

Senast ändrad:
Sv: Sulky höjd/bredd

aha, kollade nu....den andra sa ägaren var 127 cm bred. Då har han nog en som är 125 och det är ju frågan om den blir för smal då istället...fan också att kusken åkt på semester :crazy:

Liknande trådar

F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 669
Senast: scizofren
·
I
Hästmänniskan Jag var ute efter att köpa en häst. Tog ju då hem hästen INTE RIDBAR men den hade varit inriden 8 månader tidigare. Men när den kom...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 879
Senast: Bartley
·
Hästmänniskan Är inte alls säker på vart den här tråden hör hemma så moderatorer (Grundutbildning? Hästmänniska? Gnägg?), känn er välkomna att flytta...
Svar
1
· Visningar
1 297
Senast: incognito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård