Sugercane Hanover

P

prallan

Eftersom jag inte har någon koll alls på travet längre måste jag fråga:p
Sugercane Hanover sprang på min tid i travvärlden och hade ett hiskeligt humör. Är det något han ärver vidare?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Sugercane Hanover

Min fd. passhäst, ett sto, var efter Sugarcane Hanover. Världens underbaraste individ men en riktigt hetsporre framför vagn. Hon var aldrig elak och hon ville aldrig någon illa.

Hennes helbrorsa är precis likadan, men något lugnare framför vagn. Helt underbara individer båda två.

Sv: Sugercane Hanover FEL!!! Det ska vara Friendly Face

Nämen!!:o :o

Vilken tabbe!!:o

Det var ju Friendly Face som hade en jäkla humör, Sugercan Hanover har jag ingen aning om:o

Så, får väl fortsätta fråga, ärvde Friendly Face vidare sitt humör?

Liknande trådar

Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
3 146
Senast: Badger
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 531
Senast: Raderad medlem 149793
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 871
Senast: starcraft
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 176

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar