*Gotlandsrusset*

Trådstartare
Om man anmäler till ett montelopp så kan de väl inte sätta upp hästen i ett vanligt travlopp utan ägarens gdk? om de ändå görs så borde väl ägaren få ta bort hästen och anmäla till ett annat montelopp på en annan bana?

För de är ju travbanan som gjort fel och placerat hästen i ett annat lopp än den anmäldes till. då borde ju inte ägaren få lida för det?

(Är B-loppsdag)

Sv: suck

Om banan gjort fel, ska hästen strykas för "fel anmälan". Då kan hästen anmälas till annan bana.

Liknande trådar

Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
2 196
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 273
Senast: Svartkatt
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 354
Senast: Sesca
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
739
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023