Kritos

Trådstartare
Har inte varit in på körsidan sedan hästarna stals och jag ångrar att jag gick in hit nu. Saknar körningen och alla härliga turer med Pysen. Fattar inte hur jag någonsin ska komma över det här. Nä, nu börjar jag gråta! IGEN! Törs aldrig mer sätta min fot på en körtävling för då bryter jag nog ihop. JÄVLA HÄSTTJUVAR!!! (Ursäktar inte språket!)

När hela ens liv kretsat kring hästar så blir det väldigt konstigt när man helt plötsligt inte ens vill titta åt en häst. Det blir liksom....tomt! Min hobby, mitt liv och min stora passion, puts väck borta. Vad ska jag göra nu?

JÄVLA HÄSTTJUVAR!!!

Sv: Suck!!!

Från hjärtat, stackars dig :cry: .
Förstår att det måste vara superjobbigt och att du har otroligt många funderingar.
Har väl inte så många tips om hur du ska orka gå vidare men fundera iallafall på varför du ska ge upp ett intresse som är så stor del av ditt liv. Ingen blir lyckligare av det, allra minst dina stulna hästar. Kan du kanske erbjuda någon annan varelse ett trevligt hem istället? Om du inte kan göra något för dina egna hästar i nuläget så kanske det finns någon annan hästsjäl som behöver dig??

Sv: Suck!!!

Usch, det är så hemskt så det är inte klokt!!:cry: :cry: Stackars dig, har ni inte fått några tips eller nåt? Det är ju helt otroligt att dom bara kan försvinna sådär helt utan något spår alls. Och lika hemskt att inte polisen har resurser att ta fast tjuvarna. I vilda västern fick ju hästtjuvar de strängaste straffen av alla, och nu bryr sig knappt polisen.:(

Jag hoppas verkligen att du kan hitta en ny ponny (eller två) att dela ditt liv med igen. För som MisterLillen sa; det finns många andra hästar där ute som behöver en ny matte..

Liknande trådar

Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
19 711
Senast: sorbifolia
·
Gnägg Lite bakgrund: Är 18, snart 19 år och har alltid hållit på med hästar och min mamma lika så. Vi hade lite olika hästar under min...
2
Svar
29
· Visningar
7 955
Senast: Trissa
·
Kropp & Själ Klassiker: gammal användare, nytt nick. Känner inte att jag kan prata med någon om det här, och jag behöver verkligen få detta ur mig...
Svar
8
· Visningar
3 503
Senast: ridtravare
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 421
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar