linzan
Trådstartare
Jag har insett att jag inte riktigt reder ut min käre mr bus, han är 4 år och vi håller på med inridningen lite smått. Tyvärr så har han sadeltvång så det bara smäller om det, man ska vara glad om man ens hinner spänna gjorden innan han flyger i luften. Oftast reser han sig rejält högt med. Vi har verkligen gjort allt väldigt lugnt och sansat och oftast ser han inte ens ut som att han är rädd utan har mer "bus" i ögonen. Men som sagt, jag har en liten skada på nervsystemet och känner väl lite att mina leder osv inte blir bättre om han drar omkull mig lr liknande. Men vart i helskotta hittar man en vettig människan som tar emot såna här hästar? Det är ju supersvårt att veta vilka som är seriösa och inte knäcker honom totalt.
Har inte riktigt råd att lägga så mkt mer än 6000 i månaden heller tyvärr annars hade väl eamon varit ett alternativ. Sen får det ju helst inte ligga alltför långt bort från Blekinge. Vilka krav....
Nån som har några ideer eller liknande, please help!
Vore intressant o veta om nån annan har nåt liknande hemma på gården med
Har inte riktigt råd att lägga så mkt mer än 6000 i månaden heller tyvärr annars hade väl eamon varit ett alternativ. Sen får det ju helst inte ligga alltför långt bort från Blekinge. Vilka krav....
Nån som har några ideer eller liknande, please help!
Vore intressant o veta om nån annan har nåt liknande hemma på gården med