Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och CURRYJag fick det aldrig i skolan, men exet lärde mig hur fantastiskt det är med stuvade mackisar, köttbullar, ketchup och curry
Jag fick det aldrig i skolan, men exet lärde mig hur fantastiskt det är med stuvade mackisar, köttbullar, ketchup och curry
För oss var det inte avancerat utan vanlig husmanskost.
Men jag ska alltså ha mjölk, vatten, curry, mjöl, kanel, vitpeppar och muskot i - är det korrekt uppfattat?
The world is safe.Absolut!
Fast ni liknar 1+1=3
Har ni planer på senare avkomma så måste nog bukeavelsrådet ge sitt godkännande eller avslag i frågan... men håll ihop ni två udda fåglar, för guds skull - håll ihop
NOW we're talking!Vad kan gå fel liksom? Släng på lite mandelmassa när du ändå håller på!
Olivolja hade man nog inte hört talas om i min skola.Vi fick vanliga kokade makaroner. Med olivolja på.
Olivolja? I skolmatsalen?Vi fick vanliga kokade makaroner. Med olivolja på.
Mac&Cheese har rätt lite med inhemskt stuvade makaroner att göra.Det finns en mycket god amerikansk variant på stuvade makaroner också, nämligen macaroni and cheese (tänkte bara att vi kunde förvirra begreppet ytterligare lite grann ):
https://www.allrecipes.com/recipe/238691/simple-macaroni-and-cheese/
När jag pluggade så hällde man bara riven ost, salt och svartpeppar på makaronerna.Mac&Cheese har rätt lite med inhemskt stuvade makaroner att göra.
Men rätt mycket att göra med student-Murphys tentaveckor, om jag inte missminner mig...
Är det inte sjukt svårt att koka på det sättet utan att bränna fast i botten?Jag är uppvuxen med vanliga makaroner, alltså inte snabbmakaroner, som kokas i vanlig mjölk på låg värme. Smaksätts med muskot och en klick smör och serveras till stekt falukorv.
och där andades hela buke (dvs världen) utThe world is safe.
Vid sidan av passerad fertilitetspeak är BLUPindex inget att hänga i julgranen... Blir inge!
Jo, man får ha låg värme och kastrull med tjock botten.Är det inte sjukt svårt att koka på det sättet utan att bränna fast i botten?
Ni passar varandra perfekt, bägge har hälften rätt och tillsammans blir det helt rätt! (Ta bara inte fel halva )Då åker ju JAG på skiten också som inte har muskot!
Vi förtjänar varandra?!