Studentflak

Brownix

Trådstartare
Någon som har tips på vad man kan ha för text på studentflaket? :D Går omvårdnad men behöver inte ha något med det att göra.
 
Sv: Studentflak

Jag tycker det roligaste är att ha något internskämt från klassen, t.ex. ett citat som upprepats många gånger under gymnasietiden! Det hade de allra flesta när jag tog studenten :)
 
Sv: Studentflak

"Idag redlös, i morgon arbetslös"

Vi utbildade oss till barnskötare och hade "Vi är era nya barnskötare" med alla "klassens..." skrivna runt om.
 
Sv: Studentflak

Håller med om internskämt. Jag går djurvård och vår viktigaste text kommer vara "TA TEMPEN!!", då det är vad vår djursjukvårdslärare (som också är veterinär) sagt och till och med skrikit på oss varenda lektion i tre års tid. Och ja, det var väl i princip IG på proven om man glömde det, hur bra man än skrivit det andra :p
 
Sv: Studentflak

Internt i klassen, eller något RIKTIGT BRA som är lite retsamt. Jag gick bildestet, och våran våning var högst upp i skolan.
Vi hade texten: "Det finns en anledning att ni ser upp till oss!" ;)
Sen hade vi ytterligare ett lakan med bara texten BILD och sen hade vi gjort våra handavtryck i varsin färg, ingen hade samma. :)

Är dålig på förslag, men något kommer ni allt på :)
 

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 963
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hjälp. Har examinerande redovisning och ska då även ge respons på någon annans arbete. Texten jag har fått är tyvärr inte så bra...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 710
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
844
Senast: Stekspaden
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
768
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp