Studenter som har Ica banken?

quarterranchen

Trådstartare
Några studenter som har bytt till ICA banken här? Är det värt att byta bank helt och hållet? Eller bara skaffa ett ICA bankkort? Eller låta bli Ica banken?
 
Några studenter som har bytt till ICA banken här? Är det värt att byta bank helt och hållet? Eller bara skaffa ett ICA bankkort? Eller låta bli Ica banken?

Jag hade ICA-bankens kort som matkort under studenttiden. Bra med dubbel bonus! Jag ville dock inte byta bank helt och därför avslutade jag hos ICA när det började kosta pengar efter studenttiden var över.
 
Inget direkt svar på frågan men inflikar att med ica-kort får man bonus på Apotek Hjärtat också (på receptfria sortimentet).
 
Jag gjorde precis som ovan, hade Ica bankens kort som student och avslutade det när det inte var gratis längre. Tyckte inte det var värt att byta bank helt.
 
Jag skaffade också bankkort där när jag var student. Behöll min vanliga bank. Sen tröttnade jag på den och såg tittade på alternativ. ICA Banken var då bland de bästa i jämförelserna jag hittade då. Nu är ICA Banken min huvudbank tack vare relativt billigt betalkort/internetbank.

Det började kosta 25 kr/mån efter studierna men det var förhållandevis lite. Dubbel bonus har jag fortfarande tack vare att jag har över 5000 i sparat. (Sen har jag övrigt sparande via nischbanker för bättre ränta.)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
5
· Visningar
378
Skola & Jobb Jobbar i nuläget skift och går på timme, vilket knappt ger några timmar öhvt. Trivs heller inte med att jobba skift så behöver hitta...
2
Svar
35
· Visningar
2 820
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden nytt jobb och sitter nu och klurar på förhandlingen. Det är ju bara när man byter jobb man kan påverka saker och...
Svar
4
· Visningar
520
Senast: _Taggis_
·
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp