Studenter som har Ica banken?

quarterranchen

Trådstartare
Några studenter som har bytt till ICA banken här? Är det värt att byta bank helt och hållet? Eller bara skaffa ett ICA bankkort? Eller låta bli Ica banken?

Några studenter som har bytt till ICA banken här? Är det värt att byta bank helt och hållet? Eller bara skaffa ett ICA bankkort? Eller låta bli Ica banken?

Jag hade ICA-bankens kort som matkort under studenttiden. Bra med dubbel bonus! Jag ville dock inte byta bank helt och därför avslutade jag hos ICA när det började kosta pengar efter studenttiden var över.

Inget direkt svar på frågan men inflikar att med ica-kort får man bonus på Apotek Hjärtat också (på receptfria sortimentet).

Jag gjorde precis som ovan, hade Ica bankens kort som student och avslutade det när det inte var gratis längre. Tyckte inte det var värt att byta bank helt.

Jag skaffade också bankkort där när jag var student. Behöll min vanliga bank. Sen tröttnade jag på den och såg tittade på alternativ. ICA Banken var då bland de bästa i jämförelserna jag hittade då. Nu är ICA Banken min huvudbank tack vare relativt billigt betalkort/internetbank.

Det började kosta 25 kr/mån efter studierna men det var förhållandevis lite. Dubbel bonus har jag fortfarande tack vare att jag har över 5000 i sparat. (Sen har jag övrigt sparande via nischbanker för bättre ränta.)

Liknande trådar

Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 516
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Svar
16
· Visningar
818
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
791
Senast: Anna-Bella
·
Skola & Jobb Behöver era tips på att hantera att man blir utfryst av en kollega. Finns det något snyggt sätt man kan ta det med kollegan eller göra... 2
Svar
21
· Visningar
2 075

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka