Stubben golden wings, en storlek större?

linnvb

Trådstartare
Jag är väldigt sugen på att köpa golden wings bettet, men vingarna tar ju lite plats. Min häst har vanligt vis 12,5 på sitt baucherbett som hon har nu. Borde man ta en storlek större på golden wings bettet då??? Eller vad hade ni gjort?

Jag har samma storlek som jag brukar - finns ju ingen anledning att ha ett längre bett? Om ändarna sticker ut och det glappar försvinner ju syftet med det.

Jag har samma storlek som jag brukar - finns ju ingen anledning att ha ett längre bett? Om ändarna sticker ut och det glappar försvinner ju syftet med det.
Nej verkligen inte, men jag tänkte på om man behövde gå upp en storlek pga att vingarna tar plats och därav blev lite mindre. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 216
Senast: Hermelin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
910
Senast: Tuvstarr
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 776

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka