Strömsholmslärare avled efter träning

(Ridsport)
39-årige Fredrik Wahlert, tidigare Karlsson, arbetade som ridlärare på Ridskolan Strömsholm sedan januari i år. Under en träning för Maria Gretzer under onsdagen insjuknade Fredrik och avled senare på sjukhus.

Läs mer...

Sv: Strömsholmslärare avled efter träning

R.I.P, nu får du rida i himlen

Fredrik, du är saknad!! En fantastisk människa, tränare och ryttare! Du har lärt mig så otroligt mycket och kommer alltid finnas i allas hjärtan. Vila i frid!

Tragiskt! :( Vila i frid!

ngn som vet vad han dog av? andningsvårigheter står det, men det måste funnit en annan anledning bakom. Känns otäckt att ngn bara dör så sådär.

Fredrik, du är saknad!! En fantastisk människa, tränare och ryttare! Du har lärt mig så otroligt mycket och kommer alltid finnas i allas hjärtan. Vila i frid!
Kan bara instämma och att alla tankar går till hans familj.

Instämmer helt! Tänker på alla nära anhöriga och kan inte förstå att det är sant!

Ofattbart tragiskt!! Han var en så glad och trevlig person och en fantastisk hästmänniska! Han kommer att vara oändligt saknad av många härikring!:cry::cry: Mina tankar går till hans familj!:cry:

Jag tycker inte att man ska diskutera dödsorsaken på detta forum. Respektera Fredrik och hans familj och skänk en varm stor hälsning till dem istället.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 375
Ekonomi & Juridik Hejsan! Jag har ansökt om tjänsten som hästskötare på en lokal gård med all-round inriktning, främst hoppning. Nästa vecka ska vi...
Svar
13
· Visningar
3 180
Senast: Bowman
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 316
Senast: shia
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 713
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar