Strömsholm!

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Beauty_Boss
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 2 626
Sv: Strömsholm!

Jag kommer säkert att vara där och kolla om det inte är så att det kommer spöregna hela tiden.

Hehe, hoppas på sol ;) Har hört att det är god mjukglass där :p
Elin

Skall vara där. Vi skall ha någon uppvisning i showringen! Vet inte vad det blir men lite hoppning skall vi väl bjuda på :)

mm de e de. men terrängen i SM går väl på söndagen? så då borde man kunna göra både och...

För Fälttävlan är programmet:

Lördag - Dressyrprov SM

Söndag: Terrängprov SM

Måndag: Hopprov SM
Elin

nu är det bestämt, jag ska til strömsholm och heja på vårat ponnyelitlag eftersom de vann våran zon!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 983
Senast: Tiger tok
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
596
Senast: Twihard
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
414
Senast: tanten
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka