Sv: Strömsholm, Nationella 16-19 Juni
Yeahnny skrev:
Grattis till Filippan och Kurt för den fina poängen i T2 och tiden i 150 m!
Tack så mycket!
Han kändes inte alls så bra i T2, ostadig (bra ibland, dålig ibland) lite spänd och jobbig i de två första momenten o sen lite lång o så på lösa tyglar. Men jag är glad för poängen (6.17), man kan ju lugnt säga att vi höjt vår lägstanivå!
Tråkigt att han inte alls var så häftig som han varit senaste tiden bara. Senaste träningen för min tränare sa han att han gick för 7or i tölten och han kändes jääävligt bra!
Men men, vi får ta det på SM istället!
En liten bild:
Passlöpet är jag så jäkla nöjd med! Visst, två ggr la han sig inte, o en gång efter halva, men det var pga att det blev korsgalopp (han startar från halt så blir det gärna så), annars lägger han sig hur lätt som helst. Men iaf. Han gick in utan problem i startboxarna och vi fick en tid första försöket som var BRA
Haha, mycket mer än vad jag hade förväntat mig! Var ju nästan SM-kval. Om han hade kommit ur startboxen tidigare (han stod där säkert 2 sek och fattade nada
) eller om banan varit snabbare (t o m domarna sa att den var långsam..) så hade vi kvalat. Det är rätt roligt att tänka på, hans första löp liksom!
Åh, det var så kul också
Snacka om att vi ska rida P3 i fortsättningen oxå