Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr är det så att man hör fler i norr som använder sig av barfotaverkare än i söder, vad det sen beror på kan jag inte uttala mig om
Å jag har tänkt att det är i söder som det här är "stort". Det exesterar här uppe också, men inte i någon större omsträckning.
Norrland
Kolla in Strudel-metoden, den verkar vara betydligt mildare i sin framtoning mot kotskenvinkeln kontra hoven!
www.hovvardsforbundet.se
Haha, den där sajten var ju jättekul! HUMOR!
Skitskoj! Vem ligger bakom?
Ja jag håller med dig! Det låter helt sjukt! Och inte alls trovärdigt. De har slängt in lite fina uttryck och förklaringar, men hur mycket av det är sant???
Jamen det är ju helt uppenbart en "fejkmetod", en parodi på andra metoder som poppar upp lite varstans...
Läs de "Etiska reglerna" t ex!
Jag gillar sån här humor, tycker sidan är FYNDIG!!!
En hovslagare som ofta besöker detta forum.
Du behöver inte förklara, mitt tidigare inlägg är inte mina åsikter utan tankegångar som moderator. Som sagt jag avvaktar lite för en ev vidare åtgärd.
Ställer du frågan till mig, eller allmänt till alla användare?
Min fråga är: Anses det som skäligt att anlita en certifierad Strasserverkare och på tre islänningar befinnande sig i västra mellan Sverige under åtta veckor betala 21.600:- för utförd hovvård med bevisad återkommande fallbeskrivning och fullständigt oridbara islänningar???