strålen ramlar av hoven?

Sv: strålen ramlar av hoven?

Nä, då var det inte jag! Men jag kan bli hysterisk, om pålles hovar är konstiga!

Sv: strålen ramlar av hoven?

Men - detta är ju rätt vanligt? Iaf här upp under vintertid då det är fuktigt av alla snö som ligger i hovarna hela dagarna. Visserligen mer eller mindre vanligt beroende på individ men jag har varit med om det flera gånger på flera hästar och det är oftast bara en eller ett par strålar som lossnar så. Den ömsar helt enkelt.

/Camilla

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 360
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 197
Senast: exotic
·
Hästmänniskan Nu behöver jag lite hjälp om hur jag bemöter ägaren till en häst som gått på bete med min... Historian är ganska lång. Får i maj tag på...
2
Svar
35
· Visningar
5 381
Senast: Lyraolissy
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 562
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka