Sträckning?

fridiz

Trådstartare
Har en häst som ju nyss har börjat ta ett kortare steg med ena bakbenet. Han har sedan tidigare, som nu varit borta i 8månader en knäskada i just benet som han "haltar" med ( om man nu får kalla det halta för det är inte tydligt ).

Men enligt en annan i mitt stall så härjade de mycket i hagen på fm samma dag som jag upptäckte detta.
Kan det vara att han har sträckt sig? Eller är det problemet med knät som spökar igen. För det känns ju olustigt att det blir i just det benet.

Alltså din fråga är helt omöjlig att öht svara på , liksom alla frågor om ev hältor/skador enligt förfrågan på sociala media ...
Det kan vara exakt vad som helst . Går det inte över i dagarna får ngn veterinär titta på det . Tyvärr finns inga vettigare svar .

Liknande trådar

Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 721
Senast: Oknytt
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 073
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Veterinär på Onsdag, men känner att jag vill bolla lite. Äldre hund som har liiiite lite artros på en armbågsled fram, bak är aldrig...
Svar
14
· Visningar
2 873
Senast: Fibusen
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 154

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Retrievertråden

Hästrelaterat