Astael

Trådstartare
Funderar på att köpa ett par snygg stövlar (svarta). Vill ha lite uppslag de får inte kosta mer än ca 1000 kr. Så kom gärna med en massa förslag:

Sv: Stövlar

Tror det er svårt att hitta någon i läder till under 1000 lappen. De enda jag kommer på er Börjes. All heder till dem, en kompis har dem och de har holdt jättebra.

Mountin horse? Fast de kostar kanske lite mer än 1000kr. Har ett par, tycker de är jätte snygga! :)

Håller på att spara till ett par mountain horse richmond high rider, kostar 2 495:- Så nu är det bara 600kr kvar :D

Jag har ett par MH High rider Sportive (tror jag de heter). Kostar 2000:- och är verkligen jättesköna och ger ett bra stöd! ;)

Inga andra märken än MH de är jättesnygga. Men har nyligen haft problem med skor därifrån så vill ha ngt annat ?

Då är det nog bättre att du sparar ett tag till. Då kan du välja mer fritt och kanske även fynda en dyrare modell (från ex. cavallo eller Königs) om och när tillfälle ges.
Jag tycker annars att MH stövlarna är mkt prisvärda.
Under 1000kr får du spana hos Hööks eller Börjes.

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
768
Senast: Ajda
·
Tjatter Sonen fick pengar av farfar i julklapp och vill köpa ett gaming-headset till PlayStation 5. Jag spelar inte och känner mig helt...
Svar
6
· Visningar
236
Senast: Sasse
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
961
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?