stövlar med R på märket

beauspirit

Trådstartare
en svart rund märkesplupp med ett stort guld-R på och guldkant runt, vilket märke är det?

sett det förut men kommer inte ihåg...

tack!

visst är det ett bra märke?
*kan inte så mkt om stövelsmärken*

bra kvalitet osv?

har sett att de är ganska dyra nya...

iaf har jag hittat ett par beg. som jag förmodligen ska köpa.
svarta med snörning (elastisk prydnadssnörning, ingen ful "rosett" blir kvar) och dragkedja.
ser helt nya ut.
700 kr, det är väl ett bra pris?

så här ser märket ut
173933739jzhaob_ph.jpg

De har flera olika modeller, men det låter som det är tampamodellen du beskriver. Den kostar väl lite över 3000 tror jag, kvalitét pålädret har jag ingen aning om men det är en snygg modell!

Det är väl ingen lyxstövel men de funkar. Jag har haft mina ett bra tag nu och de har hållt okej. Jag behövde laga "plösen" bak i den ena för ett tag sen, annars inget.

/C

ok.
men det blev inget köp :(,

klantiga jag hade mätt mina mått med ett måttband där det fattades 2 cm på änden (tejpad med svart tejp så tänkte inte på det) :p :crazy: :angel:
så stövlarna var alldeles för stora :(

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 679
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 627
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Jag har på sista tiden låtit min hund bestämma vart vi ska gå när vi är ute på dagens längre runda, och det är så mycket roligare att...
Svar
13
· Visningar
2 636
Senast: McFlurry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka