stövlar eller skor+chaps

Sv: stövlar eller skor+chaps

Jag brukar rida i mina stövlar på både träning och tävling, dom är jättesköna, det är något Italienskt märke. Dom brukar säljas på globen, scandinavium, falsterbo o strömsholm tror jag :P

Har ingen bra bild här men dom ser ut som alla andra stövlar, med snörning XD

Jag har ett par Mountain Horse High Rider Sportive, tror jag de heter?

De är väldigt sköna och ger bra stöd. Jag använder dom vid träning, då jag inte tävlar. än...xD

När jag tränar och tävlar har jag stövlar, ett par Grand Prix har jag för mig att märket är. Dem är supersköna och ger väldigt bra stöd tycker jag.
Annars rider jag ofta i Mountain Horse skor och short chaps.

Jag rider alltid i mina ridskor och stövvelskaft. Båda köpta på scandinavium, dock inte samma år :D
Skorna är från nåt italienskt märke och chapsen är från Roberto porecca.båda är jättebra :love:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
403
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 528
Senast: Mia_R
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
1 066
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg