Stövel hjälp tack

R

RiderOnMaja

...behöver tips om stövlar, själv har man breda vader
( måttband runt tjockaste stället: 37cm, min "stövel" längd ca 40cm skostorlek ca 38)

just nu rider jag i shortschaps, men jag tycker att stövlar är snyggare och ger bättre stöd.
Jag ser ofta på tävling mm (om man får säga de) personer med minst lika breda vader åh bredare än mina... jag vill oxå ha stövlar! :/

Så har du tips på stövlar, lr ställen där man kanske kan måttbeställa,
skriv fakta, bild lr kanske en länk:confused:... blir väldigt glad för alla tips:D

Helst skulle jag vilja ha stövlar med snörning precis vid vristen. svarta och kan tänka mig ett max pris 4 500:-

13703928.jpg

13703929.jpg

de borde väl finnas ett par stövlar till doma benen? :rofl:

Sv: Stövel hjälp tack

aa råka göra 2st likadana trådar... vet inte hur man tar bort :S

Liknande trådar

Hemmet Som allt annat i vårt hus är badrummet pyttelitet. Svårt med förvaring, bland annat. Vi har i nuläget ett gammalt "pottskåp" samt en...
Svar
1
· Visningar
380
Senast: hvala
·
Utrustning Problemet noggrant beskrivet i rubriken. Jag har storlek 38 på fötterna, vilket innebär att jag borde ha ett vadmått på ungefär 34-36...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
21 994
Senast: Myzan87
·
Utrustning Har tillslut fått inse att jag inte kan ha några vettiga ridstövlar pga. Mina korta ben, om jag inte vill måttbeställa ett par för typ 5...
Svar
0
· Visningar
826
D
Utrustning Snart är det dags att byta ut ridskorna och shortshapsen jag investerade i när jag började rida för två år sedan och jag har nu fått för...
Svar
2
· Visningar
1 110
Senast: buu17
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama