Stort fan av galopp

J

Jockey Tur

Är stort fan av galopp! Vill Jätte gärna att någon snäll person kan förklara varför man har så småå sadlar:crazy: :confused: !?! Det vore jätte snällt:rofl:

Sv: Stort fan av galopp

I tävling så räknas sadel med tillbehör in i ridvikten. Ska du rida med låg vikt tar du alltså en liten sadel.

I träning är sadlarna inte lika små, de är bara mycket mer framskurna än vanliga sadlar vilket kan lura ögat lite.

I tävling så räknas sadel med tillbehör in i ridvikten. Ska du rida med låg vikt tar du alltså en liten sadel.

I träning är sadlarna inte lika små, de är bara mycket mer framskurna än vanliga sadlar vilket kan lura ögat lite.

Ok Tack(:):bump: Inte för att jag är jockey men vill bli är du??:banana: :banana: :D:cool: :bump: :bow: :rofl:

Är stort fan av galopp! Vill Jätte gärna att någon snäll person kan förklara varför man har så småå sadlar:crazy: :confused: !?! Det vore jätte snällt:rofl:

Har du sätt att det finns en jättebra galoppsida för ungdommar: www.unggalopp.nu där hittar du aktiviteter mm för alla som är nyfikna och vill lära sig mer om galopp och vägen till att bli jockey mm!

Kanske vi ses!

/Ninni

Vill till Täääääääääääby nu!!!!:bump: :p

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 823
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 656
Senast: Anonymisten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 706
Senast: karl_h
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka