Raven_
Trådstartare
Hej käre buke! Jag är lite kluven. Det är så att för ca 3 v sen så fick min mamma va hundvakt åt min 7 månaders i en vecka. När jag sen fick hem honom så hade hon bytt foder för det gamla va slut, hon hade skickat sin välmenande pojkvän o köpa nytt och han i affären så tydligen att det nya va såååå bra! Dom bytte över dagen, villket jag tyckte va jävligt korkat. Innan detta så åt han RC small puppy, och fungerade skitbra på det. Bajsade 2-3 ggr per dag, fin i hull och päls och pigg o glad. Dom bytte till appertitte som jag aldrig hört talats om. Han hade ju ätit det i en vecka när jag fick hem honom så jag tänkte ge det en chans.... Men nu skiter och pissar han nåt kopiöst! Inne, ute och lite till. Han är uppe på nätterna o skiter o pissar. Han skiter ute och skiter inne fem min senare. Han va på god väg att bli rumsren innan detta, och nu känns det tamigfan smått hopplöst. Min fråga är nu om jag ska fasa över till det gamla igen och hoppas på det bästa? Jag är livrädd att förstöra hans mage. Kan tillägga att han inte får annat än råhudsben och leversnittar utöver fodret. Och han är inte lös i magen, han skiter bara ofta!